П`ятниця, 17.05.2024, 06:28

Гость | "Гости" Гость | RSS



 
Форма входу

Меню сайта

Категорії розділу
Спеціалістам соціально-психологічної служби [15]
Педагогам, батькам [4]
Молоді [0]

Block title
РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ТА ГРУПОВІЙ РОБОТІ: пізнати краще себе (свій характер, здібності, можливості, тип особистості і т.д.) навчитись розуміти себе і свої переживання та адекватно виражати почуття; навчитись розуміти інших людей та їх проблеми; позбутися страхів, переживань, відчуття самотності та інших неприємних відчуттів, психологічної залежності та навчитися боротися з ними; навчитись ставити цілі та досягати поставленої мети; стати впевненим у собі, у своїх силах, полюбити себе та життя; сформувати навички ефективного спілкування; навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них; дізнатися як налагодити стосунки з оточуючими людьми та зберегти їх (у тому числі і сімейні стосунки); дізнатися як зберегти або відновити душевну рівновагу знайти вихід із проблемної ситуації навчитись самостійно організувати навчальну діяльність та досягати успішних результатів

Block title

Головна » Файли » Статті » Спеціалістам соціально-психологічної служби

Схема аналiзу уроку
24.02.2013, 12:52
Схема аналiзу уроку

Предмет, клас Дата .

Вчитель .

Мета вiдвiдування .

Тема уроку .

.

Мета уроку .

.

Планування i комплекс розв’язування

задач уроку.

1. Визначення теми i мети: правильно, неправильно, невизначено.

Вiдповiднiсть програмним вимогам: вiдповiдає, не вiдповiдає.

Взаємозалежнiсть навчальної, виховної i розвиваючої мети: повна, обмежена, вiдсутня.

2. Тип уроку : комбiнований, практичне заняття, лабораторна робота,

екскурсiя, нестандартний урок, безструктурний.

3. Оцiнка структури уроку : доцiльна, недоцiльна.

.

4. Перевiрка присутнiх: зроблена, незроблена.

Вiдсутнi: .

.

5. Опитування пройденого матерiалу:

Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач,ушiльнене, програмоване.

Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова.

Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко.

Опитано .

.

Виставлено оцiнок .

Правильнiсть i мотивацiя оцiнок: правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi,

немотивованi, слабо мотивованi.

6. Виклад нового матерiалу.

- Науковий рiвень: високий, задовiльний, низький;

- Доступнiсть викладу: повна, обмежена, вiдсутня;

- Зв’язок з життям: високий, слабкий, вiдсутнiй, частковий;

- Мова вчителя: багата, емоцiйна, грамотна, багатослiвна, лаконiчна, логiчна, чiтка.

Недолiки .

.

7. Забезпечення мiж предметних зв’язкiв.

З яким предметом .

Доцiльно, недоцiльно.

8.Забезпечення зворотного зв’язку: безперевний зв’язок, опитування,

пiсля пояснення, наведення прикладiв, розв’язування задач, виконання вправ,

письмове опитування.

Засвосння матерiалу учнями: вiдмiнне, добре, задовiльне, незадовiльне.

Викликано пiд час пояснення: .

9.Наочнiсть: кiлькiсть (достатня, зайва, вiдсутня) види (таблицi, карти, дiафiльми,

звукозаписи, моделi, деталi

ефективнiсть (висока, задовiльна, низька)

10. Хронометраж уроку:

- орг. момент .

- контроль знань i вмiнь .

- виклад нового матерiалу .

- закрiплення .

- домашнс завдання ( об’єм, характер, iнструктаж) .

11. Мiкроклiмат уроку:

- сприяв засвоєнню знань .

- активiзував пiзнавальну дiяльнiсть .

- неврiвноважений .

- заважав нормальнiй роботi класу .

12. Створення санiтарно-гiгiєнiчних умов:

- свiтловий, повiтряний, тепловий .

- попередження стомленостi дiтей .

- дотримання Т. Б. .

- слiдкування за осанкою i зором .

13. Обгрунтованiсть i взаємозв’язок мiж етапами уроку: логiчний, плавний, повний,

розiрваний, вiдсутнiй.

14. Досягнення мети уроку: повна, обмежена, часткова, вiдсутня.

Зауваження до уроку:позитивнi .

.

.

недолiки .

.

пiдсумкова оцiнка (вiдмiнно, добре, задовiльно, незадовiльно)

15. Рекомендацiї: .

.

.

.

З аналiзом ознайомлений (пiдпис)

Категорія: Спеціалістам соціально-психологічної служби | Додав: адмін
Переглядів: 1959 | Завантажень: 8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
...
П`ятниця
17.05.2024
06:28


Вітаємо Вас, Гість!. Бути користувачем вигідніше! Будь ласка зареєстрируйтеся або авторизуйтеся!
-

Час життя сайту

Друзі сайта
  • Монастирищенський професійний ліцей
  • Молодіжний клуб

  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    У світі корисного
  • FAQ по системе
  • Сообщество uCoz
  • Официальный блог

  • Пошук


    Copyright MyCorp © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz