Форма входу
Меню сайта
Категорії розділу
Block title
РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ТА ГРУПОВІЙ РОБОТІ:
пізнати краще себе (свій характер, здібності, можливості, тип особистості і т.д.)
навчитись розуміти себе і свої переживання та адекватно виражати почуття;
навчитись розуміти інших людей та їх проблеми;
позбутися страхів, переживань, відчуття самотності та інших неприємних відчуттів, психологічної залежності та навчитися боротися з ними;
навчитись ставити цілі та досягати поставленої мети;
стати впевненим у собі, у своїх силах,
полюбити себе та життя;
сформувати навички ефективного спілкування;
навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них;
дізнатися як налагодити стосунки з оточуючими людьми та зберегти їх (у тому числі і сімейні стосунки);
дізнатися як зберегти або відновити душевну рівновагу
знайти вихід із проблемної ситуації
навчитись самостійно організувати навчальну діяльність та досягати успішних результатів
Block title
Схема аналiзу уроку
24.02.2013, 12:52
Схема аналiзу уроку Предмет, клас Дата . Вчитель . Мета вiдвiдування . Тема уроку . . Мета уроку . . Планування i комплекс розв’язування задач уроку. 1. Визначення теми i мети: правильно, неправильно, невизначено. Вiдповiднiсть програмним вимогам: вiдповiдає, не вiдповiдає. Взаємозалежнiсть навчальної, виховної i розвиваючої мети: повна, обмежена, вiдсутня. 2. Тип уроку : комбiнований, практичне заняття, лабораторна робота, екскурсiя, нестандартний урок, безструктурний. 3. Оцiнка структури уроку : доцiльна, недоцiльна. . 4. Перевiрка присутнiх: зроблена, незроблена. Вiдсутнi: . . 5. Опитування пройденого матерiалу: Метод - бiля дошки, з мiсця, розв’язування задач,ушiльнене, програмоване. Форма - iндивiдуальна, групова, фронтальна, письмова. Формулювання запитань - чiтко, вичерпно, недостатньо чiтко, чiтко. Опитано . . Виставлено оцiнок . Правильнiсть i мотивацiя оцiнок: правильнi, заниженi, завищенi, мотивованi, немотивованi, слабо мотивованi. 6. Виклад нового матерiалу. - Науковий рiвень: високий, задовiльний, низький; - Доступнiсть викладу: повна, обмежена, вiдсутня; - Зв’язок з життям: високий, слабкий, вiдсутнiй, частковий; - Мова вчителя: багата, емоцiйна, грамотна, багатослiвна, лаконiчна, логiчна, чiтка. Недолiки . . 7. Забезпечення мiж предметних зв’язкiв. З яким предметом . Доцiльно, недоцiльно. 8.Забезпечення зворотного зв’язку: безперевний зв’язок, опитування, пiсля пояснення, наведення прикладiв, розв’язування задач, виконання вправ, письмове опитування. Засвосння матерiалу учнями: вiдмiнне, добре, задовiльне, незадовiльне. Викликано пiд час пояснення: . 9.Наочнiсть: кiлькiсть (достатня, зайва, вiдсутня) види (таблицi, карти, дiафiльми, звукозаписи, моделi, деталi ефективнiсть (висока, задовiльна, низька) 10. Хронометраж уроку: - орг. момент . - контроль знань i вмiнь . - виклад нового матерiалу . - закрiплення . - домашнс завдання ( об’єм, характер, iнструктаж) . 11. Мiкроклiмат уроку: - сприяв засвоєнню знань . - активiзував пiзнавальну дiяльнiсть . - неврiвноважений . - заважав нормальнiй роботi класу . 12. Створення санiтарно-гiгiєнiчних умов: - свiтловий, повiтряний, тепловий . - попередження стомленостi дiтей . - дотримання Т. Б. . - слiдкування за осанкою i зором . 13. Обгрунтованiсть i взаємозв’язок мiж етапами уроку: логiчний, плавний, повний, розiрваний, вiдсутнiй. 14. Досягнення мети уроку: повна, обмежена, часткова, вiдсутня. Зауваження до уроку:позитивнi . . . недолiки . . пiдсумкова оцiнка (вiдмiнно, добре, задовiльно, незадовiльно) 15. Рекомендацiї: . . . . З аналiзом ознайомлений (пiдпис)
Категорія: Спеціалістам соціально-психологічної служби | Додав: адмін
Переглядів: 1959 | Завантажень: 8
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]
...
П`ятниця 17.05.2024 06:28
Вітаємо Вас, Гість!.
Бути користувачем вигідніше!
Будь ласка зареєстрируйтеся або авторизуйтеся!
-
Час життя сайту
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук