В роботі розглянуто теоретичні підходи до вивчення питання організації
психологічної служби та моніторингу діяльності практичного психолога закладу
освіти.
Розкрито специфіку діяльності та структуру психологічного супроводу в
закладах професійно-технічної освіти.
Представлено електронну версію Органайзеру практичного
психолога в системі професійно-технічної
освіти, яка розроблена на рівні методології, методики, технології,
організації та процедури.
ЗМІСТ
Стор.
Вступ.
Актуальність теми………………………………………………………
4
Постановка
проблеми……………………………………………………………..5
Аналіз останніх публікацій……………………………………………………….5
Мета статті…………………………………………………………………………6
Виклад основного матеріалу………………………………….…………………..7
ВИСНОВКИ
…………………………………………………………………..…..9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………… 10
ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 11
|